Stížnost

Podrobnosti o vyřizování stížností a možnostech právního vymáhání naleznete v části Vyřizování stížností těchto Všeobecných obchodních podmínek.

Chcete-li podat stížnost, uveďte prosím následující informace (* povinné pole):

Číslo reklamované objednávky*
jméno spotřebitele*
e-mailová adresa spotřebitele*
telefonní číslo spotřebitele*
adresa spotřebitele*
podrobný popis stížnosti spotřebitele*
dokumenty, záznamy a další důkazy přiložené spotřebitelem
souhlas se zpracováním údajů*
Prohlašuji, že poskytnuté údaje jsou pravdivé a souhlasím se zpracováním mých údajů

místo pořízení zápisu: 1131 Budapešť, Reitter Ferenc utca 132.

čas zaznamenání zápisu: datum a čas potvrzovacího e-mailu

jedinečné identifikační číslo reklamace: číslo sporné objednávky a datum a čas potvrzovacího e-mailu